1. Discover Lexus
  2. Concept cars
  3. LF-FC

HIDROGÉN ÜZEMANYAGCELLA

AZ LF-FC TANULMÁNYAUTÓ

Az új generációs LF-FC luxusautó-tanulmány híre viharként söpört végig a 2015-ös Tokiói Autószalonon. Ilyen egy igazán jövőbe mutató luxuslimuzin! Izgalmas pillantás a jövőbe. A legelső üzemanyagcellás koncepcióautó. Az LF-FC egy látványos, mégis természetes eleganciát sugalló négyajtós kupé, forradalmian újszerű összkerékhajtással. Az LF-FC nem csupán egy dizájn-mestermű, hanem olyan ötlet, ami átformálja elvárásainkat.

"AZ LF-FC EGY NEM IS OLYAN TÁVOLI JÖVŐ PROGRESSZÍV FÉNYŰZÉSÉT ÉS ULTRAMODERN JÖVŐKÉPÉT TÜKRÖZI."

Tokuo Fukuichi, a Lexus International elnöke

01

LENYŰGÖZŐ EGYSZERŰSÉG

Az LF-FC egészét ugyanez a 'lebegő' téma hatja át, amit a háromágú hátsó lámpatest is jól példáz. De a legjobb, ha oldalról pillantunk e különleges autóra, mert innen nézve érvényesül leghatásosabban a tanulmány radikális stílusa és újszerű karaktere.
02

JÖVŐBE MUTATÓ DIZÁJN

A tetővonal lendületesen fut elölről hátra, azt sugallva, hogy a jármű nem csupán az egyenes autópályákra termett, hanem a kanyargós országúton is élvezetes vezethetőséget kínál. A 21 colos könnyűfém keréktárcsák pereme szénszál-erősítésű műanyagból készült, ami még látványosabbá teszi az eleve dinamikus formavilágú tanulmányautót.
03

AZ LF-FC UTASTERÉBEN

Lépjen be az intuitív technológia és a luxus fantasztikus világába! Amint helyet foglalt, egy holografikus kép jelenik meg a középkonzol fölött, üdvözölve Önt. Az érintésmentes technológia segítségével egyszerű kézmozdulatokkal vezérelheti az LF-FC önvezető funkcióit, fedélzeti szórakoztató rendszerét és klímaberendezését.

MAGÁVAL RAGADÓ LUXUS

Az utastér két részre osztható: a felső rész a nyitottság érzetét kelti, hogy a vezető az útra összpontosíthasson, és ne érezze bezárva magát. Az anilin bőrrel kárpitozott első ülések szemmagasságból nézve lebegni látszanak, szinte összeolvadva az ajtókkal és a műszerfallal.

ÜZEMANYAGCELLÁS HAJTÁS

A hidrogén üzemanyagcellás rendszer látja el energiával az összkerékhajtást, ami precízen osztja el a vonóerőt az első és a hátsó kerekek között. Az üzemanyagcellákat az autó hátuljánál helyeztük el, ami az elöl található teljesítményvezérlő egységgel, illetve a T formába rendezett hidrogéntartályokkal együtt optimális tömegelosztást eredményez.