1. Discover Lexus
  2. Making Luxury Personal
FEDEZZE FEL A LEXUST!

SZEMÉLYESSÉ TESSZÜK A LUXUST!

A Lexus újradefiniálja a luxust, miközben páratlan vezetési élményt nyújt. Ismerje meg a kifinomult kidolgozást, a fantáziadús technológiát és a kivételes Omotenashi vendégszeretetet!

FEDEZZE FEL A LEXUST!

TAPASZTALJA MEG A CSODÁT!

Első luxuslimuzinunk több mint 30 évvel ezelőtti bemutatása óta a Lexus a lenyűgöző formák, a minőség és a kifinomultság szinonimájává vált. A luxusautók elektrifikációjának úttörőjeként és vezetőjeként célunk, hogy minden téren hitelességet közvetítsünk, és emberi érintéssel tegyük még különlegesebbé tevékenységünket. Így tettünk például a Lexus LY650 Sport Yacht, az INTERSECT BY LEXUS terek, a Lexus THE LOFT és a Lexus Design Award esetében is.

Számunkra az igazi luxus soha nem felszínes, hanem átgondolt és kecses.

FEDEZZEN FEL MÉG TÖBBET!

FEJLŐDÉS A KAIZEN SEGÍTSÉGÉVEL

Első modellünket, az LS 400-at 1989-ben mutattuk be. Rendkívülinek kellett lennie ahhoz, hogy csatlakozni tudjon az ismert prémium versenytársak által fémjelzett kategóriához.

Az LS 400 fejlesztése során a Lexus mérnökei arra törekedtek, hogy megvalósítsák a lehetetlent: olyan autót hoztak létre, amely izgalmas, mégis hatékony; hagyományos, mégis modern; természetes, mégis ember alkotta; erős, mégis könnyű. Ez a „mégis” filozófia – a látszólag összeférhetetlen dolgok harmonikus összehozása – továbbra is meghatározza munkánkat.

Fejlődésünk minden pontján megkérdőjelezzük a status quót, csendesen és kitartóan fejlesztünk és újítunk. Japánul ezt úgy hívják, „Kaizen”.

FEDEZZEN FEL MÉG TÖBBET!

FEDEZZEN FEL MÉG TÖBBET!

Akio Toyoda, a Toyota elnök-vezérigazgatója és a Lexus mesterpilótája igazi autórajongó. Egy Lexus volánja mögött részt vett a fárasztó nürburgringi 24 órás versenyen is.

Toyoda munkájának első eredménye a Lexusnál az LFA volt: egy olyan, úttörő technológiával felszerelt szuperautó, amely izgalmas vezetési élményt és akár 325 km/órás végsebességet biztosított. Többek között az 500 példányra korlátozott darabszám miatt az LFA legendássá vált az autórajongók körében. A Lexus pedig ezt a vezetési élményt ültette át minden modelljébe.

„Számomra nem a pénzcsinálás a prioritás, hanem a nagyszerű autók megalkotása. Olyan autóké, amelyek fantasztikus látványt nyújtanak, kiváló hangulatot biztosítanak az utastérben, és szenzációs vezetési élményt garantálnak.” Akio Toyoda.

FEDEZZE FEL A LEXUST!

TAKUMIK ÁLTAL TÖKÉLETESÍTVE

Nem kell sok idő egy új készség elsajátításához, de ahhoz, hogy mesterei legyünk annak, 60.000 óra gyakorlásra van szükség.

Kézműves mestereinket Takumi néven ismerik. Szakértelmüket 60.000 óra gyakorlás során csiszolják tökéletesre.

A részletekre való odafigyelésükről híres Takumiknak rendszeresen bizonyítaniuk kell ügyességüket azzal, hogy nem domináns kezükkel kevesebb mint 90 másodperc alatt összehajtanak egy origami macskát.

A Takumik kulcsszerepet játszanak a gyártási folyamatban, még akkor is, ha automatizálásról van szó. Például egy robot festékszóró kar mozgása pontosan másolja a Takumik mozgását.

FEDEZZE FEL A LEXUST!

FANTÁZIADÚS TECHNOLÓGIA HAJTJA!

Koncepcióautóink úttörő technológiákat tárnak fel, amelyek átalakítják a mobilitás jövőjét. Tanulunk, fejlődünk és kísérletezünk, előre látva ügyfeleink és a társadalom igényeit és értékeit.

Az olyan intuitív technológiák, mint a Lexus hibrid hajtáslánc (2005), a LED fényszórók (2007), az aktív gyalogosfelismerő rendszer (2013) és a fejlett ütközést megelőző rendszer (2017) mind koncepcióautóinkban mutatkoztak be először.

Most a Lexus célja, hogy átalakítsa a luxusautók természetét a jövőben. A zéró károsanyag-kibocsátású mobilitásról alkotott víziónkon keresztül szeretnénk fokozni a vezetési élményt és az izgalmakat – ez a Lexus Electrified. Ez szerves részét képezi az alternatív hajtásláncokra való, 2035-ig történő teljes átállásunknak.

Végtére is, a technológia akkor a legerősebb, ha a hiteles emberek állnak mögötte.

FEDEZZE FEL A LEXUST!

AZ OMOTENASHI VEZÉREL MINKET

A Lexusnak mindig is eltökélt szándéka volt, hogy minden más luxusautó-márkánál jobban kezelje vásárlóit.

Ezt az átgondolt filozófiát Omotenashinak hívják. Ez azt jelenti, hogy megpróbáljuk előre látni az ügyfelek igényeit, és úgy kezeljük őket, mintha saját otthonunkban látnánk vendégül őket.

Ennek az elvnek a tiszteletben tartása az egyik oka annak, hogy továbbra is vezető szerepet töltünk be a vevői elégedettség felmérésekben, és híresek vagyunk páratlan szolgáltatásainkról. Ráadásul, ahogy a legtöbb interakció egyre személytelenebbé válik, mi kényelmet, választási lehetőségeket és emberi érintkezést kínálunk – mindent megteszünk, hogy továbbra is személyessé tegyük a luxust.